Meldkamer

Bij een schademelding komen de centralisten bij onze meldkamer snel, accuraat en doelgericht in actie. Daarbij is er 24/7 rechtstreeks persoonlijk contact mogelijk. Verzekerden worden altijd door een van onze medewerkers te woord gestaan en dus niet door een onpersoonlijk callcenter of een voice-response systeem.

Voor het adequaat afhandelen van meldingen beschikt Centraal Ontzorgd over een eigen alarmcentrale. Deze meldkamer is PAC erkend door het Ministerie van Justitie. Onze professionele en gemotiveerde centralisten staan 24 uur per dag  klaar om u persoonlijk te woord staan. Hierdoor is een snelle eerste lijnservice en een correcte afhandeling van de schademeldingen verzekerd.

Alle centralisten bij de meldkamer zijn zorgvuldig geselecteerd op expertise en communicatieve vaardigheden.
Zij zijn in het bezit van de vereiste diploma’s en worden daarnaast periodiek bijgeschoold. Zij werken volgens duidelijke werkprotocollen en vastgelegde instructies om de schademeldingen op de juiste wijze in ontvangst te nemen, de urgentie te bepalen en om de schade door te geven aan het schadeherstel bedrijf.